Görmeye dayanamadığım bir reklamdan daha bahsetmek istiyorum . Elit Çikolata'nın reklamı. "Reklamda Acemi ama Çikolatada Usta" sloganıyla ekranlarda ve billboard larda görmekteyiz . Henüz tatma fırsatım olmadı o yüzden çikolatada usta olup olmadıkları konusunda bir şey söyleyemeceğim ama reklam kampanyası bence hiç olmamış. Reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığında yola çıkmanın artık geçerli olduğunu sanmıyorum çünkü artık tüketicilik kavramı da değişti. Artık tüketiciler herşeyi araştırıyor ve herşeyin en iyisini istiyor buna aldıkları ürünün reklamının cezbedici ve kaliteli olması da dahil. Evet belki insanların hakkında konuşmasını sağlıyor olabilir ama gördükleri gibi çevirmek isteyecekleri bir reklama sahip bir ürünün pek başarılı olabileceğini sanmıyorum.
Not: Normalde böyle reklama sahip bir ürünü almayı düşünmem ama hakkında yazı yazdığım için en kısa zamanda deneyeceğim ve gerçekten çikolata reklamını unutturacak kadar ustalar mı yorumlarımı yazacağım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder