25 Ekim 2012 Perşembe

Kitaplardan Sevdigim Bolumler 2 - 1984

Ilk George Orwell'in muhtesem kitabi 1984'u elime aldigimda okumak icin ne kadar gec kaldigimi dusunuyordum ama kitabi okudukca anladim ki o zaman tam olarak da bu zamanmis. Eger bu kitabi Rusya'da okumasaydim bu kadar icime isleyecegini ya da anlayabilecegimi sanmiyorum. Her ne kadar kitap Rusya'ya bir taslama olarak yazilmasa da kitapta anlatilan dusunce yapisini hala sokaklarda gormek mumkun. Tabi ki eskisi ile karsilastiralamayacak bir degisim var burada ama yine de henuz olmamis bir seyler var. Adini koyamadigim ama saskinlikla izlemeye devam ettigim.





Simdi ise, sevdigim bolum geliyor. Bana gore bu kitabi 1 cumle ile anlat deseler kesinlikle bunu soylerdim. Herseyi o kadar guzel ozetlemis ki..

'Ozgurluk, iki kere iki dort eder diyebilmektir'

Bu kitabi hala okuma sansi bulamdiysaniz kacirmayin derim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...