14 Kasım 2012 Çarşamba

The Literary Gift Company

Mukemmel bir site 'The Literary Gift Company' Yillardir aradigim siteyi sonunda buldum. Sadece kitaplara yonelik hediyelerin satildigi bir site. Bu siteyi bulduktan sonra artik hayatim eskisi olmayacak eminim. Kitaplari benim kadar seven biri ancak su an ki heyecanimi anlayabilir.  Almak istedigim o kadar cok sey var ki kendimi dizginlemeye cailsiyorum :) Sitede oyle klasik urunler yok cok orjinal ve basarili urunleri var. Neler mi var peki bu sitede kitaplarin hediye olarak kullanabilecegi ne kadar urun cesidi varsa hepsini bulabilirsiniz. Iste sectigim mukemmel hediyelerden bir demet.


Kitap tutuculari


Cantalar, Borges'in sozu ile 



Takilar




Tabi ki Puzzle..



Posterler.. Asagidaki postere ozellikle bayildim tam kutuphane yanina cercevetmelik :)




Banyo keyfi icin de her sey dusunulmus :) Kitap okuma standina da bayildimmmm, klasik sari plastik ordek bile modifiye edilmis :)
Kartpostallar..






Hatta Sherlock Holmes'in detektiflik hikayelerinden oyunu bile dusunulmus. Katil kim acaba :) Usak mi :)




Kisacasi ben sitede yer alan her turlu urune bayildim. Cok orjinal hediyeler var icerisinde hitap eden kisine gore.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...