2 Aralık 2011 Cuma

Cappy Limonata Reklamı

Merhabalar,

Ben kendi halinde bir limonum ne karizmatiğim ne çekiciyim hatta ekşi suratlının biriyim..

Her zaman kötü reklamları eleştirecek halim yok:) Bence cappy limonata reklamı çok güzel ve başarılı bir reklam. Reklamı duyduğum anda içime bir nedensiz bir mutluluk doluyor ve gülümsemeye başlıyorum. Hatta günüm kötü ise özellikle reklamı açıp izliyorum ve  kendimi daha iyi hissemeye başlıyorum :) Komik ama doğru. İnsanın içini bu kadar kıpır kıpır yapan neşelendiren başka bir reklam daha yok benim için. İnsan meledosine bir anda kaptırıveriyor kendini. Limonataaaaa... limonotaaaa diye :)

Tek gözüme hoş gelmeyen yanı ise Cappy'nin şişesi biraz daha farklı bir tasarım olabilirdi bence :)

Biraz neşelenmek için aşağıdaki reklama bir göz atın derim :)


P.S. Evet video yüklemeyi yeni öğrendim :)


1 yorum:

  1. yaaa evet çok eğlencelii =) ben de hatırladım ve mutlu oldum şimdi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...