1 Aralık 2011 Perşembe

Idefix 9. Sanal Kitap Fuarı Seçkisi V3.

Merhabalar,

Idefix'de o kadar güzel kitaplar ve indirimler var ki bakmadan duramıyorum. Baktıkça da seçkime devam ediyorum:)

Aslı Tohumcu'nun imzalı kitabına bakmadan olmaz. Taş Uykusu..



İndirimli setleri de unutmamak lazım. William S.Burroughs setine bakmadan olmaz.




 İlginç bir kitap daha geliyor, hepimiz Charles Darwin'in Evrim Teorisi kabaca biliriz. Peki gerçekten nasıl?


 Salman Rushdie'nin daha önce kitabını okumamaıştım. 'Utanç' kitabı güzel bir başlangıç olabilir diye düşünüyorum.



Bir de imzalı kitaplar var tabi, onları da unutmamak lazım. Şu an benim seçtiklerim yapım aşamasında o yüzden henüz siparişimi veremedim ama bekledikçe daha çok  kitap beğeniyorum ve bu durumda seçkiye de devam etmek zorunda kalacağım :)




Kitap fuarı devam ettikçe benim çılgınlığım da devam edecek :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...