27 Mayıs 2012 Pazar

Moskova'da Turk Kahvaltisi

Merhabalar,


Moskova'da alisik oldugumuz bir sekilde kahvalti yapmak cok zor. Ozellikle kahvaltida beyaz peynirsiz yapamayanlardansaniz. Ben de bu konudan muzdarip biri oldugum icin azimle aradim , taradim ve sonunda soyle peyniriyle, demleme cayiyla, simidiyle, menemeniyle, zeytiniyle.. mukemmel bir turk kahvaltisi yapan bir yer buldum. Aslinda bir cogumuzun Turkiye'den alisik oldugu bir yer - Kitchenette. henuz menusundeki diger yemekleri inceleme firsatim olmadi gozum kahvaltisi ile buyulenmisti cunku. Biraz merkeze uzak bir alisveris merkezinde olmasina ragmen Turk'lerin ozellikle pazar gunleri orada kahvalti etmek icin sinir tanimadiklarini gordum :) Mekana girdiginiz zaman mutlaka birkac masadan turkce sesler yukseldigini duyacaksiniz ve uzun suredir Moskova'da iseniz bu cok hosunuza gidecektir. Onunuzde bir de bogaz manzarisi olsa al sana tam bir Istanbul pazari. Ama nerdeee :) Neyse dagilmayalim. Masalarin disinda, turkce konusan garsonlar bulabilirsiniz. Ozellikle sefinin Turk olmasi cok guzel, ayrica cok da ilgili. Masamiza kadar gelip memnun olup olmadigimizi ve herhangi bir seye ihtiyacimiz var mi diye sordu. Kahvaltisi disinda ilgisi ve servisiyle de bir numara. Moskova'ya gelen turklerin bir numarali adresi olacagina inaniyorum. Yerinin merkeze biraz uzak oldugundan bahsetmistim o yuzden buradan yetkilere sesleniyorum, merkeze de bir tane Kitchenette sart :)


Peki nasil gideriz biz bu Kitchenette'ye?
Kitchenette Afimall alisveris merkezinin en ust katinda yer aliyor ve metoyu kullanirsaniz aliveris merkezine direk baglantisi var. Oncelikle Metro haritalarinizda acik mavi ile gosterilen numarasi 4 olan metro hattini kullanmaniz lazim. Yalniz bu hatti kullanirken metroda dikkat etmeniz gereken bir durum var. O da bu hat ikiye ayriliyor ve dogru hatta binmezseniz sizi cok baska yerlere goturebilir :) O yuzden 'Vystavochnay' duragini gosterdigi tarafa binmeniz gerekiyor. 


Ben artik susuyorum ve fotograflarim konussun diyorum :) Afiyet olsun :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...