15 Haziran 2012 Cuma

Yandex- Hava Durumu

Merhabalar,

Moskova'ya gelenler ya da yasayanlar cok iyi bilirler ki buranin havasini tahmin etmek imkansizdir. Istasiksel modelleme yapan bir insan olarak gecmis datayi kullanarak tahmin etmeye calismayi bile denedim yok olmadi. Cami actim, havaya baktim ona gore hazirlandim yine olmadi yine olmadi. Hep Disari ciktiktan yarim saat sonra ya yagmura yakalandim ya da usudum (ya da terledim gibi bir secenek burada mevcut degil maalesef :)) Ama en cok dikkatimi ceken sey ise Ruslarin mutlaka havaya uygun giyinmeleri. Ben yine havanin gorunusune kanip disari cikmamla sacimdan sip sip su damlamasi bir olurken bir anda sihirli bir sekilde butun herkesin kiyafetleri havaya uygun hale geliyor. Hatta artik supermen gibi bir telefon kulubesine girip saniyeler icerinde ustlerini degistirdiklerinden bile suphelenmeye baslamistim kii bir hava durumu uygulamasi imdadima yetisti: Yandex- Hava durumu

   

Aslinda siz de gorebilirsiniz hava durumunun sabahtan ogleye, oglenden aksama, aksamdan geceye nasil degistigini. Bu uygulamanin en guzel yani gun icerisindeki hava degisimlerini an ve an takip edebiliyorsunuz. Sabah soguk aksam sicak mi o zaman ona gore haizrlaniyorsunuz. Simdilik gordugum kadariyla Moskova icin tahminleri tutuyor. Ayrica 1 haftalik tahminleri de gormeniz mumkun. Artik ben de Moskova'nin havasiyla basa cikabilirim :) Tatile gelmeden once telefonunuzla uyumlu olan versiyonunu indirmenizi tavsiye ederim :)

Havalar nasil olursa olsun sizin havaniz iyi olsun :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...