15 Haziran 2012 Cuma

Yandex - Metro

Merhabalar,

Yine Yandex'in hayat kurtaran bir uygulamasini daha anlatmak istiyorum sizlere. Yandex - Metro uygulamasi






Elinizde guncel bir metro haritasinin olmasinin yaninda metro hatlari arasindaki gecislerini kolaylastiriyor ve gidecegeniz yere ne kadar zamanda ulasacaginizi da soyluyor. Yapmaniz gereken tek sey hangi metro duragindan hangi metro duragina gideceginizi secmek. Yukari solda gozuken ana ekrandan sol ustteki ilk kutucuga hangi durakta oldugunuzu seciyorsunuz sonra sagdaki kutucuga ise gideceginiz metro istasyonun duragini seciyoruz. Secim isini nasil yapicaz diye endise ediyorsaniz. Onunda kolayini dusunmusler. En sag ustteki defter ikonuna tikladiginiz zaman iki secenek cikiyor karsiniza 1. secenek durak isimlerini yaninda renkleri ile birlikte alfabetik sirali olarak gorebiliyorsunuz. 2. secenek de ise hat hat metro duraklarini gorebiliyorsunuz. Secimlerinizi yaptiktan sonra hangi metro hattini kullanarak hangi hatta degistirme yapmaniz gerektigini ve ne kadar sure tutatcagini size gosteriyor.










Metronun kalabaliginda, insanlara derdinizi anlatmaya calismaktansa bu uygulama size buyuk kolaylik saglayacaktir.Ben cok memnunum. Daha once hic gitmedigim yerlere cok rahat bir sekilde korkusuzca nasil gidecegimi dusunmeden gidebiliyorum. Yalniz bende ki uygulamasi rusca, baska bir dilde uygulamasini goremedim ama zaten metrodaki hersey de rusca olacagindan isinize daha cok yarayacagini dusunuyorum. Eh artik bundan sonrasi size kalmis :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...