18 Kasım 2011 Cuma

Bir Melankolik ruh hali

Bugün çok melonkolik bir havadayım . O yüzden bugün moduma uygun birşeyler yazmak istiyorum. Arada bir romantik modda takılmaktan zarar gelmez sanırım. Ben aslında klasik romantizmi sevmem, kırmızı güller , kemanlar,mumlar.. Bu tarzda davranan insanların gerçekten hissederek bu şekilde davranmaları bana çok da mümkün gibi gelmiyor. Bu yüzden de romantik filmleri çok gerçekçi bulmam ve izlemekten hoşlanmam. Benim için her zaman "fazla romantik" diye bir kavram vardır."P.S I Love You" filmini ağlamadan izlemiş ve her dakikasında yorumlarımla yanımdaki tüm kız arkadaşlarımı çileden çıkarmış bir insanım:) Farklı bir bakış açısından bakıyorum bu romantiklik olayına. Şimdi de bu fikrimi yansıtan filmlerden bahsetmek istiyorum. "Before Sunset" (2004) , "Before Sunrise" (1995) ve "When Harry Met Sally" (1989) şu zamana kadar izlediğim en güzel romantik filmler. Öncelikle romantizm kategorisinde olduğu için biraz mesafeli yaklaşmıştım ama izledikten sonra büyülendim. Bir kere filmlerin bir alt teması, konusu ve muhteşem diyalogları var. Ancak izleyenler ne demek istediğimi anlayabilirler. Eğer siz de romantik film sevmem diyenlerdenseniz henüz bu filmleri izlememişsinizdir.



Daha fazla vakit kaybetmeyin izlemek için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...