17 Kasım 2011 Perşembe

Hayat gerçekten paylaşınca mı güzel?

İlk yazımın ardından bir heyecanla yazmaya koyuldum , hadi bakalım :)

Can Yücel'in çok güzel bir yazısı vardır bilenler bilir "Seninle yaşlanmak istiyorum" der." Seneler geçsin, sen beni bil, ben seni bileyim istiyorum. Benim olduğu kadar dostlarının, dostlarının olduğu kadar benim ol istiyorum. Nice sıkıntı ve zorluk yaşayıp anlatalım" der.
"Yaşayalım ki, öğrenelim hayatı ve destek çıkmayı. Birbirimizin omuzlarında ağlamalıyız. Sen çok dertlenip eve gelmelisin. Paylaşmalı ve beraber sıkılmalıyız. Öyle ki, yalnız sıkılmak sıkmalı bizi" der. Çok da güzel der. 
Şu sıralar  bir GSM firmasının reklamının 'Hayat Paylaşınca Güzel' sloganı beni Can Yücel'e götürdü. Evet fikir çok güzel, evet slogan çok güzel ama reklamın bu kadar uzun olması ve fondaki müzik sizi de rahatsız etmiyor mu?  Hatta şu anda tüm kanallarda iki reklamda bir oynadığı için, kaçmak pek de kolay olmuyor ve sonuna kadar izlemek  zorunda kalıyorsunuz. Firmanın pazarlama stratejisini değiştirdiği çok ortada, güzel bir tema da işlemelerine rağmen reklamdaki bu aksaklıklardan dolayı istediği ve yeterli etkiyi yaratmadığını düşünüyorum, özellikle diğer reklamlarına nazaran..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...