13 Ağustos 2012 Pazartesi

3dk'larimin hesabini istiyorum:)

Bu eve donus yolunun kesin bana garezi var, kesin valla ben baska bir anlam veremiyorum cunku. Sabahlari evden metroya yuruyusum 7 dk suruyor ama aksam donerken 10dk dan asagi donmem hic mumkun olmuyor. Hayir donus yolunda hic bir yere ugramiyorum direk eve geliyorum. Dedim ki tesaduftur, olur mu oyle sey her gun her gun. Bir istatistikci olarak yeteri data toplayacagim ya 1 hafta boyunca sabah aksam dikkat ettim yok degisen bir sey yok giderken 7 dk donerken 10 dk. Peki dedim tum kosullar ayni mi? Yol zaten dumduz yol egimi degismiyor. Aksam donerken yorgun oluyorum desem, ama yok sabahlari da uykulu oluyorum. Ben bu isi cozemedim peki isyanim mi niye o 3 dakikalarim bosa gitmis gibi hissediyorum sanki o 3 dk da dunyalari yapicakmisim da yapamamisim gibi hissediyorum. Cem Yilmaz'in da dedigi gibi direk hesap yapmaya basliyorum bu sefer de diyorum ki her aksam 3 dk ,bir haftada 21 dk , ayda ortalama 90dk ohooo ben o 90 dk ile neler yapmazdim ki.

3 dakika sessiz sakin gecirsem neyse  yok rahat durmuyorum neler dusunmuyorum ki aklimdan direk su sozler gecmeye basliyor.

'Oyle uzak ki yerim uzaklari asiyor
Butun ozlediklerim benden ayri yasiyor...'

Sonra omuzlarim agirlasmaya basliyor yol gozumde de daha da uzuyor.
Ben sadece evime ulasmak istiyorum ve bir de o 3 dk larimin hesabini :)

bu da biraz boyle delice bir sey oldu ama hadi neyse:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...