9 Ağustos 2012 Perşembe

Twitterature

Adin da anlasilacagi gibi Twitter ile Literature'in bulusmasindan dogmus bu kitap. Dunyaca unlu klasikleri Alexander Aciman ve Emmett Rensin tarafindan twitter dilinden 140 karakterde yeniden yazilmis. Her bir roman icin 2-3 sayfa ayirmislar kitaplarinda. Twit attiklari isimleri de cok eglenceli olmus, Mesela:

Da Vinci'nin Sifresi (The Da Vinci Code) - Dan Brown
@CatholicGuilt

Donusum (The Metamorphosis ) - Franz Kafka
@bugged-out


Odessa - Homeros
@IthacaOnMyMind




Twit seklinde bu kitaplari yeniden yorumlamak nasil tepkiler alir bilemiyorum kitaplarin ozu kaybolur mu yoksa daha keyifli mi olur onu ancak okuduktan sonra kendi capimda fikrimi beyan edebilirim. Ama yaratici ve eglenceli bir calisma oldugu kesin zaten amaclairnin da bu oldugunu dusunuyorum. Bu yuzden simdiden bana basirili bir calisma yapmislar izlenimi uyandiriyor.  Su an henuz turkceye cevrilmemis bu yuzden biraz beklemek gerekebilir ama diyorsaniz ki ben beklemek istemiyorum http://www.twitterature.us/ sayfasindan siparis verebilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...