1 Ağustos 2012 Çarşamba

Kitaplik dedigin..

Yillardir, kitap okumak ben de tutku haline geldiginden beri kendi kendime hep sunu dedim  'Ileride kendi evim olunca icine cok guzel bir kitaplik yaptiracagim.' Tabi o zamandan bu zaman acaba nasil olur nasil gider diye internetten, dergilerden kisacasi gozume carpan her turlu kitap tasarimina baktim.Ve sanirim artik nasil bir sey istedigime karar verdim. Oyle cok modern cok tasarim birsey istemiyorum. Carpik curpuk duran kitaplar istemiyorum, kitap dedigin dik durur. Kitap sus degil ki onu sus gibi yerlestirmeye calisalim. Evimle yasayasan bir kutuphanem olmasini istiyorum, evimle bir butun olsun, o kadar butunlessin ki bulundugu yerle ve tasarimiyla ilk etapta dikkati cekmesin, detaylariyla ortaya ciksin. Yanindaki koltuguna kuruldugumda ben kucucuk kalayim kaybolayim o kutuphanenin icinde. Bakalim gun gelip de ben de bu hisleri uyandiran bir kutuphane yaptirabilecek miyim :)

Simdi de bir iki yaniii eeeeh boyle bir sey olabilir ama tam degil dedigim bir kac kitaplik gostermek istiyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...