31 Temmuz 2012 Salı

Maeve Binchy Anisina..

Cok satan kitaplari takip edenler Maeve Binchy'inin tum kitaplarini gormuslerdir. En azindan 'Italyanca ask baskadir' ya da 'Ask mutfakta piser' kitaplarina mutlaka gozleri carpmistir. Ben Maeve Binchy ile ODTU'ye gidecegim yaz tanistim ve belki de bos vakitlerimin kurtaricisi oldu. Sonra ara ara kitaplari Turkce'ye cevrildikce okumaya devam etmeye calistim ama pek de basarili olamadim. Okuyanlar bilirler yazar cok akici bir dille anlatir hikayelerini ama yine de bu benim icin okumaya devam etmem de bir etken olamadi. Yazarin belirli bir uslubu oldugu cok ortada ama 2-3 kitabini okuduktan sonra tum kitaplari size ayniymis gibi gelir, sanki ayni kitabin farkli karakterleri gibi. Kitaplarinin karakteristik ozelliklerinden biri de kitaplarinda genelde birbiri ile kesisen ya da kesismeyen bir suru hikaye ve karakterler barindirir.

Uzun zamandir kitaplarini okuyamasam da olumuyle birlikte bu yaziyi yazmak istedim. Kendi capimda, zamaninda bir donemi atlatmama yardimci olduklari icin saygi gostermek istedim. Siz de cok bos vaktiniz oldugunuzda ya da rahat bir kitap okumak istediginiz de Maeve Binchy kitaplarindan birini alin ve keyfinize bakin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...