23 Temmuz 2012 Pazartesi

Kitap Firsat Sitesi

Ahhh ya ben dusunmustum bunu dedirten fikirlerden www.evekitap.com sitesi. Firsat alisveris siteleri ciktiginden beri dusundugum, hayal ettigim site sonunda gercek olmus. Cok mutluyum:) Adindan da anlasilacagi gibi sadece kitaplara yonelik bir firsat alisveris sitesi. Her gun yeni bir kitap ekleniyor. Sitede yer alan kitaplar cogu internet alisveris sitesinden daha ucuz. Daha da onemlisi 50 TL ustune kargo ucreti almiyorlar ki bu cogu bilindik internet alisveris sitelerinde mumkun degil.

www.evekitap.com
Ayrica sitenin kendine ait bir blog'u da bulunuyor. Bu blog'dan her turlu kitap elistirisine,incelemesine ve haberlerine ulasabiliryorsunuz  ama blogspot gibi takip etmek mumkun degil anladigim kadariyla sitenin icine girip ordan ulasabiliyorsunuz.

Siteyi biraz daha incelediginizde cok guzel bir bolum ile karsilasiyorsunuz, 'Okumadan Olme' diye. Bu bolumden kendilerine gore olmeden okunmasi gereken kitaplari yayinlamislar. Bu bolume ek olarak 'Cok Satanlar' diye bir bolum de olusturmuslar, burada ise daha populer kitaplari satiyorlar.


Kisacasi bence cok guzel bir fikir. Ben hemen uye oldum. Benim gibi bir kitap tutkunuysaniz kacirmayin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...