4 Temmuz 2012 Çarşamba

Gurbetçi mode is on :)


Adından da anlaşıldığı gibi su an tam bir gurbetçi kivamindayim :) buraya gelmeden Türkiye'yi , İstanbul'u , sevdiklerimi bu kadar özleyeceğim aklımın ucundan geçmezdi. Tabi ki biliyordum yokluklarini cok hissedecegimi ya da arayacağımi ama bu kadarını ben bile beklimiyordum. Kahvaltılarda ah bir İzmir tulumu olsa da yesem, ya da demleme çay ile simit keyfi ya da söyle güzel zeytinyağlı bir salata icin neler vermezdim moduna geçeceğimi hiç düşünmemiştim. Ama iste durum vaziyet tam olarak da bu , havalimanına gittiğim su dakikalarda icim kıpır kıpır sanki ilk defa yolculuk yapıyormuşum gibi, aklımda neler yiyeceğimin hayali ile doluyum. Fonda bir memleketim şarkısı eksik o da olsa hayır demeyeceğim :)) gurbetçi moduna geçmiyim diye haberlerden başka turkce kanal izlemeyen ya da okumayan benim düştüğüm hallere bak :)) saka gibi :)) bir daha arayı bu kadar uzatmamak lazım yoksa buraya geri gelemeyebilirim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...