24 Temmuz 2012 Salı

Ev Dekorasyonunu sevenlere mujde

Merhabalar,

Uzun zamandir internetten takip ettigim bir ev dekorasyon uzerine kurulu online alisveris sitesini tanitmak istiyorum sizlere. www.altincicadde.com

Ben ozellikle ev dekorasyonuna cok merakliyimdir, incelerim, arastiririm cok da hosuma gider. Bu sitenin en guzel yani da Designer larin, Mimarlarin onerdigi, tasarladigi urunleri de alma imkaniniz oluyor ve her zaman cok orjinal urunler satista oluyor, herhangi bir magazada karsilabileceginiz cinsten degil.

Mesela son zamanlarda aklimdan cikmayan bir sandalye var bayildimmm, tam mutfaga koymalik , ya da pufuyla birlikte soyle kocaman bir bahceye ya da balkona:) Parla Design'dan..

1

8


Daha bunun gibi o kadar cok guzel ve tasarim urun var ki mesela su renk renk lambalar Italyan Tasarimci Kartell'den ..



Eskitme Mobilya gordum mu hic dayanamiyorumm..

1

Bu eskitme ayna ile de tamamlayabilirsiniz..

1

Kisacasi ben buranin hastasi oldum :) Gorunce siz de dayanamayacaksiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...