27 Temmuz 2012 Cuma

Karala Cilginligiiii :)

Evde yapacak bir seyiniz mi yok, ya da vaktiniz mi cok :) O zaman buyurun siz de karala cilginligina. 


Peki Karala'yi hic duymayan icin nedir bu karala. Aslinda bulmacanin adi Kare Karala, derginin adi Karala. Yapmaniz gereken tek sey sayfanin solunda ve yukarisinda olan sayilar kadar kare karalamaniz, ve yazili olan iki sayi arasinda mutlaka en az 1 bosluk olmasi gerekiyor. Cok zorlayici kurallari yok ama cozmesi cok keyifli en azindan benim icin. 


Rusya'ya geldigimdeki kendi acimdan buyuk problemlerden biri de kare karala bulamamakti, sanirim henuz bu ulkeye daha ugramadi :) O yuzden Turkiye'ye gelis tarihim belli olunca hemen siparis verdim, interneti seviyorum :) Bir iki tane siparis verdigimi saniyorsaniz yaniliyorsunuz, eski sayilirdan olusan koskoca bir yillik setin siparisin verdim, stok yaptim biraz ne olur ne olmaz diye :) Ya Karalasiz kalirsaaam aman tanriiim :)

Sansima kitaplarin yaninda bir de deeeeeev karala cikti. Daha once coook buyuk olduklari icin hep bir yerlerinde hata yapip bitirememistim ama bu sefer cozumu buldum :) Yeni evimin pencere kenarindaki bosluga 4-1 kosesinden bantlayip yapistirdim. Artik hic bir guc beni durduramaz.


Dev Karala'nin bos hali



Bu da 1-2 saatlik calismanin urunu:)


Yavas yavas birseyler sekillenmeye basladi.  Bitirdikten sonra bunun devamina ekleyecegim bakalim hangi sekil ortaya cikacak:)

Iyi Cozmeler :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...