9 Ağustos 2012 Perşembe

aMAZEme - Book Maze

Konu kitapla ilgilisiyle hemen hemen herseyi takip etmeye calisiyorum, dergi olur, internet sitesi olur , akliniza gelebilecek herhangi bir seyde bir sayfa gordum mu hemen kulaklarim dikilir hmmm bu ne olaki diye dikkat kesilirim :) Iste bu kitap labiretini de bu sekilde kesfettim :)




Londra da olimpiyatlar disinda da baska seyler oluyor mesela bu kitap labirenti gibi. Bu labirent gonullulerin de yardimi ile 250,000 kitap ile olusturulmus ve yaklasik olarka 500m2 lik bir alana kurulmus. Brezilyalı sanatçı Marcos Saboya ve Gualter Pupo'nin fikrine saglik diyelim :)







Ben bu labirenti geziyor olsam sanirim bu kadar kitabi gorunce aralarindan bir tanesini cekip okumak isterdim, sanirim gidememem daha iyi labiretin yapisal butunlugu icin evet evet kendimi bu sekilde avutabilirim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...