13 Ağustos 2012 Pazartesi

Okumak istedigim kitaplar

Ben kitaplara bakmaya basldim mi birinin arkasini okumayi bitirmeden gozum bir digerine kaymistir bile :) oyle tek tek kitap almak bana gore pek degil aldim mi en az 5 tane alirim :) cunku karar veremem hepsini alip hepsini okumak isterim. Elimin altinda hic kitabimiz bitmez bitmeden yenilerini alirim neden mi ? Cunku bence her kitabin bir okunma zamani vardir, bir an da aydinlanirsiniz ve o kitabi okumalisiniz baska birsey okumayazsaniz. Alip uzerinden 4-5 ay gectikten sonra okudugum kitaplar vardir. Kitabi aldiktan sonra okunma zamanini beklerim :)

Su an da ise icimde Jack Kerouac - Yolda kitabini okumak icin dayanilmaz bir istek duyuyorum. Bu kitabi da buraya gelmeden almistim yani yaklasik 6-7 once ve su an Istanbul da bense buradayim.

Yolda'yi okumak istemenin disinda o kadar cok almak istedigim kitap var ki su an da. Mesela,
Baris Bicakci - Bizim Buyuk Caresizligimiz (daha once filmini izleyip cok begenmistim)
F. Scott Fitzgerald - Muhtesem Gatsby
Ernest Hemingway - Canlar kimin icin caliyor
William Shakespeare - Hamlet , Othello

onlarin hepsi benim olmali :) ve siparis vermemek icin zor tutuyorum kendimi. Siparis veriyim desem bu sefer benim icin daha aci olacak onlar orada ben burada..

Sadece bu mu yeniden okumak istedigim de o kadar cok kitap var ki

Jonathan Livingston - Marti
Dante - Ilahi Komedya
Antoine de Saint-Exupery  - Kucuk Prens
Irvin D. Yalom - Divan ve Nietzsche Agladiginda
Franz Kafka - Donusum
Samed Bahrengi - Kucuk Kara Balik

Madem oyle alamiyorum, okuyamiyorum bunlari su an da bari ben de yaziyim biraz olsun rahatliyim dedim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...